Terms and conditions

1. Părțile Contractante

1.1. S.C. World Wide Zoo S.R.L., cu sediul social în București, Sectorul 3, Aleea Fetești, Nr. 2-4, o cameră, Bloc I25, Scara 2, Etaj 2, Ap. 22, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/12484/2020 CUI 43110678, având contul nr. RO86INGB0000999910691091, deschis la banca ING sucursala Calea Victoriei, reprezentat de dl. Vlad-Matei Ciutacu (Administrator), operatorul platformei www.funlop.ro în calitate de Prestator.

și

Clientul, utilizatorul platformei www.funlop.ro și a tuturor serviciilor oferite prin intermediul acesteia au agreat următoarele:
Acesta reprezintă contractul propus de Prestator și trebuie acceptat înainte de comandarea oricărui serviciu oferit de Prestator. Orice comandă confirmată de Client, prin bifarea căsuței "Sunt de acord cu termenii și condițiile" reprezintă o acceptare din partea Clientului a ofertei Prestatorului, în condițiile stipulate de art. 9 din Legea comerțului electronic 365/2002. Bifarea căsuței reprezintă o semnătură electronică, în sensul art. 4 pct. 3 din Legea semnăturii electronice nr. 455/2001, având aceeași valoare cu o semnătură olografa.

Definitii

www.funlop.ro: website-ul de internet, precum și ansamblul serviciilor accesibile pe acest site web sau pe subdomeniile acestuia.

Serviciu: serviciile puse la dispoziție de Prestator prin intermediul site-ului www.funlop.ro, sub forma unui abonament lunar.

Client: persoană fizică sau juridică care face o comandă pe site-ul www.funlop.ro sau se înregistrează ca utilizator.

Comandă: comanda de achiziționare a unuia sau mai multor servicii afișate pe site-ul www.funlop.ro, realizată de un client care își dorește să beneficieze de acel/acele servicii.

Vizitator: persoană fizică ce vizitează website-ul www.funlop.ro, fără a fi achiziționat servicii și fără să fi făcut o Comandă.

2. Obiectul și acceptarea prezentului Contract de prestări servicii

2.1. Prezentul Contract de prestări servicii este aplicabil tuturor comenzilor sau conturilor realizate prin intermediul www.funlop.ro. Clientul se obligă să ia la cunoștință de aceste condiții înainte de a realiza o Comandă sau de a-și deschide un cont. Toate comenzile și deschiderea contului implică acceptarea de către Client a tuturor acestor condiții de prestări servicii. Acceptarea prezentului contract de către client se face prin bifarea căsuței „Sunt de acord cu termenii și condițiile”.

2.2. Prestatorul își rezervă dreptul de a modifica prezentele condiții de prestări servicii în orice moment. Versiunea aplicabilă unei comenzi realizate este aceea în vigoare pe www.funlop.ro la momentul la care s-a plasat comanda de către client.

2.3. Serviciile pot fi accesate de pe o serie de interfețe precum: aplicații desktop ce se instalează pe sisteme de operare Windows, Mac și Linux, aplicații iOS și Android și web browser.

2.4. Lista prețurilor serviciilor oferite se poate găsi la adresa www.funlop.ro/pricing și, după caz, de la un reprezentant al Prestatorului prin e-mail sau telefonic. Prețul se va stabili de către Prestator în funcție de necesitațile Clientului și de perioada pe care se achită serviciul. Plata serviciilor de către Client reprezintă acceptarea de către acesta a prețului oferit de Prestator.

2.5. Prezentul contract de prestări servicii este însotit și trebuie interpretat împreună cu Politica de confidențialitate găsită la adresa www.funlop.ro/privacy-policy.

3. Durata contractului

3.1. Prezentul contract se încheie pe o perioadă nedeterminată începând de la data plasării comenzii sau data creării contului, iar obligațiile părților intră în vigoare de la această dată.

3.2. Imediat ce se efectuează plata tipului de abonament ales, Clientul va avea acces la serviciile incluse în pachetul abonamentului din momentul confirmării plății de către Prestator. Anularea comenzii se poate efectua până în momentul efectuării plații. Orice erori survenite la comanda făcută de Client pot fi corectate pâna în momentul confirmării plății de către Prestator printr-un e-mail trimis la "hello [at] funlop [dot] ro" sau nr. de telefon 07XX XXX XXX de luni până vineri între orele 09:00 si 17:00.

3.3. În cazul în care Clientul nu notifică renunțarea la abonamentul ales cu minim 7 zile calendaristice înainte de expirarea termenului de valabilitate a abonamentului, în fiecare lună abonamentul se va prelungi automat fără nicio formalitate.

3.4. În cazul în care Clientul dorește modificarea tipului de abonament ales pe parcursul perioadei în care este activ un abonament anterior ales, acest lucru este posibil – schimbarea intrând în vigoare în termen de 2 zile lucrătoare de la efectuarea plății diferenței, în cazul upgrade-ului unui pachet, iar în cazul downgrade-ului unui pachet, intră în vigoare după ce expiră perioada pentru care clientul a plătit deja și efectuează o nouă plată, pentru un pachet mai mic.

3.5. Contul Clientului va fi șters automat după 2 ani de la expirarea abonamentului sau în cazul în care Clientul nu a continuat cu un abonament plătit, după 2 ani de la deschiderea contului.

4. Valoarea contractului și efectuarea plății

4.1. Pentru serviciile prestate, Clientul va achita Prestatorului contravaloarea abonamentului, prevăzută în momentul finalizării comenzii.

4.2. Prestatorul va trimite notificări de plată regulate în conformitate cu tipul de abonament ales.

5. Utilizarea serviciului Funlop.ro

5.1. Prin documentul de față, Termeni și condiții de utilizare, Furnizorul va acorda Beneficiarului și numai acestuia licența ne-exclusivă pentru utilizarea produsului www.funlop.ro sau a altor bunuri și servicii, și numai în urma plății și a comenzii pentru produsele oferite contra-cost.

5.2. Pentru a putea utiliza serviciul www.funlop.ro, trebuie să cumpărați de la Furnizor o licență de activare.

5.3. Pentru a putea utiliza serviciul www.funlop.ro, este necesară descărcarea Discord, aplicație de comunicare instantă, disponibilă gratuit la adresa discord.com/download.

5.4. Licența nu poate fi transferată, vandută, cedată, sublicențiată, indiferent prin ce mijloace sau pusă la dispoziția unei alte părți, fără a avea, în prealabil, acordul scris al Furnizorului.

5.5. Rămâne însă la latitudinea Furnizorului dacă trecerea la o versiune mai nouă a www.funlop.ro este gratuită sau contra-cost, fiecare nouă versiune constituindu-se într-un produs de sine stătător.

6. Disponibilitatea serviciilor afișate

6.1. Oferta Prestatorului cu privire la servicii și prețul acestora este valabilă atâta vreme cât este afișată pe www.funlop.ro. Prestatorul își va îndeplini obligațiile contractuale imediat ce clientul va efectua plata aferentă serviciului selectat.

6.2. Orice modificări ale tarifelor sau cu privire la disponibilitatea serviciilor vor fi comunicate prin e-mail la adresa de contact a clientului din contul de utilizator sau prin intermediul aplicației cu cel puțin 30 de zile înaintea oricărei modificări. Serviciile de mentenanță ale aplicației sunt anunțate prin intermediul aplicației sau prin e-mail.

6.3. Clientul este responsabil cu actualizarea datelor din contul de utilizator imediat ce intervin schimbări. Prestatorul nu își asumă responsabilitatea în cazul în care intervin prejudicii sau pagube de orice natură din cauza imposibilității de a accesa adresa de e-mail declarată în contul de utilizator.

6.4. Accesul la serviciile www.funlop.ro este posibil până la renunțarea la serviciu și/sau ștergerea contului de Client, indiferent de progresul tehnologic sau modificări, cu excepția cazului în care Clientul nu își mai plătește abonamentul. Acest acces cuprinde și actualizări legislative pentru serviciile disponibile, cât și asistența pe întreaga perioadă de desfășurare a prezentului contract.

6.5. Prestatorul depune toate eforturile pentru a oferi permanent accesul la serviciile oferite, dar nu poate garanta disponibilitatea serviciului decât în măsură de 99.8%. Perioada de disponibilitate nu include perioadele de mentenanță anunțate în prealabil prin e-mail sau prin intermediul aplicației, însă include acele perioade de mentenanță neanunțate. Ca atare, având în vedere dependența serviciilor oferite de accesul la Internet, posibilele limitări tehnice și de sistem ce pot aparea, Prestatorul își asumă o obligație de diligență în ceea ce privește disponibilitatea serviciilor conform procentului de mai sus. Dacă Clientul nu a putut accesa serviciul din motive imputabile Prestatorului pentru o perioadă mai mare decât cea menționată mai sus, acesta poate cere rambursarea proporțională a abonamentului plătit pentru perioada în care serviciul nu a fost disponibil.

7. Drepturile și obligațiile părților

7.1. Drepturile și obligațiile Clientului

7.1.1. Clientul este unicul responsabil pentru întreg conținutul existent în contul său sau pentru orice încălcare a legii sau a drepturilor unei terțe persoane.

7.1.2. Clientul se obligă sa folosească serviciile oferite de Prestator în deplină legalitate și cunoscând dispozițiile legale în vigoare cu privire la activitatea pe care o desfășoară.

7.1.3. Își asumă întreaga răspundere pentru achiziția produselor sau beneficierea de oferte promoționale în scopul achiziției produselor cu ajutorul serviciilor oferite.

7.1.4. Întelege și este de acord cu Termenii și Condițiile.

7.2. Drepturile și obligațiile Prestatorului

7.2.1. Prestatorul asigură:

7.2.2. www.funlop.ro acționează ca un găzduitor pentru conținutul adăugat de Client, în condițiile Legii 365/2002 privind comerțul electronic. Prestatorul nu își asumă responsabilitatea pentru pierderea parolelor de acces la contul de utilizator sau pentru activități ce pot compromite contul Clientului. În cazul în care Prestatorul primește o notificare cu privire la existența unor servicii cu o aparență nelegală realizată de catre Client, își rezervă dreptul de a suspenda contul de utilizator sau bloca accesul la acesta.

7.2.3. Prestatorul nu monitorizeaza și nu exercita nici un control asupra datelor Clientului.

7.2.4. Prestatorul oferă un drept de utilizare (licență) neexclusivă și nelimitată în timp și spațiu pe perioada abonamentului, pentru folosirea serviciilor oferite.

7.2.5. În cazul în care uptime-ul este sub 99.8% vom oferi despăgubiri procentuale din valoarea abonamentului conform articolului 6.5.

7.2.6. Prestatorul are dreptul de a colecta date anonime despre modul de utilizare a serviciilor sale și de a le face publice în mod agregat.

8. Înregistrare, parole și responsabilităi

8.1. Înregistrarea unui cont se face în mod gratuit prin cadrul website-ului, cu ajutorul contului de Discord, conform articolului 5.3. Prestatorul recomandă utilizatorilor înregistrați să nu dezvăluie nimănui parolele de acces.

8.2. Din păcate, nicio transmisie de date prin intermediul internetului nu poate fi garantată a fi 100% sigură. În consecință, în ciuda eforturilor noastre de a vă proteja informația și de a folosi protocoale securizate de transmitere a informației (https), Prestatorul nu poate asigura sau garanta securitatea informațiilor transmise de Client către Prestator. Așadar, orice informație trimisă către Prestator se va face pe riscul Clientului.

8.3. Orice acces neautorizat la elementele nepublice ale site-ul www.funlop.ro sau accesul altor persoane în afara celor autorizate la un cont de utilizator reprezintă infracțiunea de acces fără drept la un sistem informatic și va fi sancționată conform legislației române în vigoare.

9. Raspunderea contractuală

9.1. Clientul garantează datele introduse și poartă întreaga responsabilitate pentru felul și scopul în care utilizează serviciile puse la dispoziție de Prestator.

9.2. Clientul este singurul responsabil cu privire la introducerea informațiilor într-un mod corect și complet, precum și cu păstrarea acurateții informațiilor sau a actualizării lor în contul de utilizator.

9.3. Prestatorul nu poate fi ținut răspunzător în cazul în care Clientul se folosește de aplicațiile și serviciile puse la dispoziție în scopuri ilegale sau imorale.

9.4. Clientul este de acord că este singurul responsabil și va despăgubi Prestatorul pentru orice pagubă, costuri sau limitări de profit care apar ca urmare a oricăror acțiuni frauduloase din partea acestuia. Prin prezentul document, Clientul înțelege și acceptă faptul că Prestatorul va transmite datele acestuia către organele de anchetă, în cazul în care legea îl obliga să facă acest lucru.

9.5. Deși în fiecare moment facem eforturi în vederea asigurării calității și corectitudinii mesajelor publicate în site, Prestatorul nu poate garanta, expres sau implicit, în privința conținutului, a software-ului ori a produselor și serviciilor publicate sub egida sa. Prestatorul nu își asumă răspunderea, în nici o situație, pentru nici o daună sau eroare pricinuită direct sau indirect, pentru nici o lipsă de profit directă sau indirectă (incluzând, dar fără a se limita la această enumerare: daune pentru pierderea profitului, întreruperea unor afaceri, sau alte daune pecuniare), suferite ca urmare a utilizării sau a întreruperii utilizării ori a lipsei regularității informațiilor și serviciilor furnizate de site.

10. Încetarea contractului

10.1. Prezentul contract încetează în urmatoarele cazuri:

  1. părțile convin de comun acord încetarea contractului
  2. neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasă repetată a obligațiilor contractuale de către una din părți;
  3. decizia unilaterală a uneia dintre părți, transmisă în scris celeilalte părți; recepția notificării de încetare trebuie să aibă loc cu minimum 7 zile calendaristice înainte de data stabilită pentru încetarea colaborării;
  4. în caz de dizolvare, lichidare, faliment, retragerea autorizației de funcționare a unuia din contractanți, caz în care părțile vor fi ținute a îndestula datoriile uneia către alta, datorii rezultate până la momentul intervenției cauzei de dispariție.

11. Exonerarea de răspundere

11.1. Prestatorul nu va răspunde pentru niciun prejudiciu material sau moral, orice pagubă sau costuri ce pot interveni din întârzierea plăților ce sunt în sarcina Clientului, precum și încălcarea de către acesta a oricăror obligații legale dacă nu sunt din vina Prestatorului.

12. Confidențialitate

12.1. Nici una din Părțile contractante nu are dreptul, fără acordul scris în prealabil al celeilalte Părți:

  1. de a face cunoscută orice informație confidențială unei terțe părți, în afara acelor persoane implicate în derularea și executarea contractului;
  2. de a utiliza orice informație confidențială sau la care are acces în perioada de derulare a contractului, în alt scop decât acela de a-și executa obligațiile asumate. Toate informațiile confidențiale trebuie marcate ca atare de partea care le invocă a fi confidențiale.

12.2. Restricția prevăzută anterior nu va fi aplicabilă dacă:

  1. informația era cunoscută părții contractante înainte ca ea să fi fost primită în executarea prezentului contract;
  2. informația era accesibilă publicului;
  3. partea în cauză a fost obligată în conformitate cu dispozițiile legale să dezvăluie informațiile în cauză.

13. Forță majoră

13.1. Forța majoră exonerează de raspundere părțile, în cazul neexecutării parțiale sau totale a obligațiilor asumate prin prezentul contract. Prin forță majoră se înțelege un eveniment independent de voința părților, imprevizibil și insurmontabil, apărut după încheierea contractului și care împiedica părțile să execute total sau parțial obligațiile asumate.

13.2. Partea care invocă forță majoră are obligația să o aducă la cunoștință celeilalte părți, în scris, în maximum 5 zile de la apariție.

13.3. Partea care invocă forță majoră are obligația să aducă la cunoștință celeilalte părți încetarea cauzei acesteia în maximum 15 zile de la încetare.

13.4. Dacă aceste împrejurări și consecințele lor durează mai mult de 2 luni, fiecare partener poate renunța la executarea contractului pe mai departe. În acest caz, nici una din parti nu are dreptul de a cere despăgubiri de la cealaltă parte, dar ele au îndatorirea de a-și onora toate obligațiile până la această dată.

14. Legea guvernantă

14.1. Drepturile și obligațiile părților impuse de prezentul contract, precum și toate efectele juridice pe care acesta le produce vor fi interpretate și guvernate de legea româna în vigoare.

14.2. Orice litigiu care are ca obiect acest acord va fi soluționat pe cale amiabilă, iar în cazul în care soluționarea amiabilă nu este posibilă va fi adus spre soluționare în fața unui arbitru. În condițiile în care părțile nu cad de acord asupra numirii unui arbitru în termen de 15 zile de la notificarea litigiului, competența va reveni instanțelor românești de la sediul Prestatorului.

15. Dispoziții finale

15.1. Părțile declară că au negociat toate clauzele prezentului contract și acestea sunt acceptate în mod expres prin semnarea contractului, orice întelegere anterioară neproducând efecte juridice între acestea.

15.2. Prestatorul îsi rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic acești termeni. În astfel de cazuri, vom informa Clientul în avans, prin postarea acestei politici pe website cu 15 de zile înainte de intrarea sa în vigoare, motiv pentru care rugăm Clientul să verifice periodic conținutul acestui document.

15.3. Orice notificare către Prestator trebuie trimisă electronic la adresele de e-mail "hello [at] funlop [dot] ro" și "vlad [at] wwz [dot] ro".

Prezentul contract este disponibil la adresa www.funlop.ro/terms-and-conditions.